Кошик
10 відгуків
Отримати онлайн консультацію Зателефонувати
+380 (67) 310-44-42
+380 (50) 914-89-55
Кошик

Шатун Cummins B3.9, B4.5, B4.5 RGT і B5.9. Розміри і моменти затягування.

Очищення та перевірка можливості повторного використання

WARNING

При очищенні за допомогою розчинників, кислот або лужних сполук дотримуйтесь рекомендацій виробника. Щоб уникнути травм використовуйте захисні окуляри і захисний одяг.

 

WARNING

Тиск стисненого повітря, що використовується для очистки, не повинна перевищувати 207 кПа (30 фунт/кв. дюйм). При його використанні обов'язково одягайте захисну одяг, захисні окуляри або маску і рукавички.

 

CAUTION

Поверхня контакту кришки шатуна і не проходила механічну обробку. Проявляйте обережність, щоб уникнути пошкодження цих деталей під час роботи з ними.


 

Використовуйте розчинник для очищення шатунів.

ПРИМІТКА : Кришка завжди повинна бути закріплена на шатуні болтами, затягнутими від руки, щоб уникнути пошкодження поверхні контакту кришки шатуна, крім випадків очищення цієї контактної поверхні.

Використовуйте розчинник і щітку з нейлоновою щетиною для очищення поверхні контакту кришки шатуна. Просушіть контактну поверхню стисненим повітрям.

Просушіть шатуни стисненим повітрям.

 

 

CAUTION

Замініть шатун в зборі з кришкою при наявності слідів стирання на будь-який з деталей.


 

Перевірте кришки шатуна, ліжка підшипника шатуна і болти на відсутність забоїн, тріщин, задирок, подряпин або потертостей.

 

ПРИМІТКА : На двигунах з шатунами розривного типу поверхню контакту кришки шатуна і непіддається механічній обробці. Ця поверхня не повинна вважатися пошкодженої, крім випадків наявності на ній глибоких забоїн або тріщин по всій поверхні.

Перевірте стан поверхні контакту шатуна і кришки.

 

Перевірте отвір під поршневий палець на відсутність пошкоджень.

ПРИМІТКА : В залежності від часу випуску двигуна, шатун може бути оснащений або не оснащений масляним каналом у верхній головці шатуна. При заміні втулки отвір у новій втулці не буде поєднане з отвором в шатуні. Отвір у втулці призначене тільки для цілей виготовлення, і його не потрібно поєднувати з масляним каналом в шатуні.

 

Виміряйте внутрішній діаметр втулки поршневого пальця в шатуні.

Діаметр втулки поршневого пальця в шатуні для двигунів B3.9, B4.5 RGT і B5.9

mm

 

in

40.019

ХВ

1.5756

40.042

МАКС

1.5765

 

Діаметр втулки поршневого пальця в шатуні для двигуна B4.5

mm

 

in

34.51

ХВ

1.3586

34.54

МАКС

1.3596


 

Если втулка повреждена или не соответствует нормам, замените ее. Используйте приспособление, номер по каталогу 3823902, для снятия и установки втулки.

 

 CAUTION 

Используйте тиски с латунными губками для фиксации шатуна. Вмятины, царапины или забоины на двутавровом участке шатуна могут стать причиной повреждения двигателя.

 

 CAUTION 

Номер на шатуне должен совпадать с номером на крышке шатуна. Шатуны и крышки изготавливаются в собранном виде, заменять детали по отдельности нельзя. Это может привести к повреждению двигателя.


 

Смажьте чистым моторным маслом 15W-40 болты шатуна.

Момент затяжки:

Двигуни B3.9, B4.5 RGT і B5.9

1. 45 n•m [ 33 ft-lb ]

2. Повернути на 90 градусів за годинниковою стрілкою.

Момент затягування:

Двигуни B4.5

1. 25 n•m [ 18 ft-lb ]

2. Повернути на 60 градусів за годинниковою стрілкою.

Використовуйте циферблатный нутромір для вимірювання внутрішнього діаметра в межах 20 градусів від кожної частини лінії роз'єму.

Виміряйте внутрішній діаметр в напрямку, перпендикулярному лінії роз'єму.

Діаметр отвору під шийку колінчастого валу в шатуні зі знятим підшипником для двигунів B3.9, B4.5 RGT і B5.9

mm

 

in

72.99

ХВ

2.873

73.01

МАКС

2.875

 

Діаметр отвору під шийку колінчастого валу в шатуні зі знятим підшипником для двигуна B4.5

mm

 

in

69.675

ХВ

2.7431

69.694

МАКС

2.7439


 

ПРИМІТКА : Якщо розміри отвору під шийку колінчастого валу в шатуні не відповідають нормі, обов'язково замініть шатун.

 

Повторіть описану вище перевірку після встановлення підшипника в шатун.

Стандартний діаметр отвору під шийку колінчастого валу в шатуні з встановленим підшипником для двигунів B3.9, B4.5 RGT і B5.9

 

mm

 

in

якості

69.05

ХВ

2.719

       

 

69.10

МАКС

2.720

       

 

Стандартний діаметр отвору під шийку колінчастого валу в шатуні з встановленим підшипником для двигуна B4.5

 

mm

 

in

якості

66.051

ХВ

2.6004

       

 

66.103

МАКС

2.6025

       

 

 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner