Кошик
12 відгуків
Отримати онлайн консультацію Зателефонувати
+38 (067) 323-83-85
+38 (067) 310-44-42
Кошик

Технічні характеристики і вимоги до обслуговування двигунів Cummins ISF 2.8

Технічні характеристики

TOC

Нижче наведені загальні технічні характеристики двигунів, описаних у цьому посібнику.

Діаметр циліндра і хід поршня 94 мм x 100 мм
Кінські сили См. паспортну табличку двигуна
Робочий об'єм 2,8 л (171 куб. дюйм)
Порядок роботи циліндрів 1-3-4-2
Приблиз. маса двигуна: Суха маса без урахування маховика, генератора і стартера.
Суха маса без обліку системи рециркуляції відпрацьованих газів 214 кг [472 фунта]
Суха маса з урахуванням системи рециркуляції відпрацьованих газів 220 кг [485 фунтів]
Напрямок обертання колінчастого вала (з боку передньої частини двигуна) За годинниковою стрілкою
Клапанний зазор:
Впускний 0,25 мм (0,010 дюйма)
Випускний 0,51 мм (0,020 дюйма)
 

Технічні характеристики система змащення

TOC
Тиск масла:
На низьких холостих обертах (мінімально допустиму) 69 кПа (10 фунт/кв. дюйм)
На номінальній частоті обертання (мінімально допустиму) 321 кПа (47 фунт/кв. дюйм)
Тиск відкривання редукційного клапана системи змащення 350 - 360 кПа (51 - 52 фунт/кв. дюйм)
Перепад тиску на масляному фільтрі, при якому відкривається перепускний клапан 310 - 379 кПа (45 - 55 фунт/кв. дюйм)
Ємність масляного фільтра 0,436 л [0,461 кварти]
Заправна ємність системи змащування двигуна в стандартній комплектації:
Тільки піддон 5,0 л [5,28 кварти]
Обсяг між верхньою і нижньою мітками (на масломерном щупі) 1 л (1,06 кварти)
Максимальна температура масла: 136°C [275°F]
 

 

Технічні характеристики система охолодження

TOC
Ємність системи охолодження 6 л [1,6 кварти]
Робочий діапазон термостата 82 - 95°C [180 - 203°F]
Максимально припустима температура на виході водяного патрубка 107°C [225°F]
Мінімальна рекомендована робоча температура 71°C [160°F]
Мінімальний рекомендований робочий тиск, підтримуваний кришкою горловини 100 кПа [15 фунт/кв. дюйм]
 

Технічні характеристики фільтрів Cummins/Fleetguard®

Загальні відомості

TOC

Cummins Filtration™ - це дочірня компанія фірми Cummins. Фільтри Fleetguard® розроблені в результаті спільних досліджень компаній Cummins Inc. і Fleetguard Filtration Inc. Фільтри Fleetguard® входять до складу стандартної комплектації нових двигунів Cummins. Фірма Cummins рекомендує використовувати їх надалі.

Фільтри Fleetguard® відповідають всім нормам фірми Cummins і забезпечують високоякісну очистку, яка необхідна для досягнення розрахункового терміну служби двигуна. При використанні в якості заміни фільтрів інших марок слід наполягати на застосуванні виробів, які перевірені постачальником на відповідність стандартам високої якості фірми Cummins.

Фірма Cummins не може нести відповідальність за несправності, викликані використанням фільтрів інших виробників, які не відповідають вимогам фірми Cummins щодо забезпечення експлуатаційних характеристик і терміну служби двигуна.

Номери фільтрів по каталогу
  Масляний фільтр Паливний фільтр
Номер деталі по каталогу Cummins 5253027
3968105 (патрон)
3964061 (кільце)
Номер за каталогом Fleetguard® LF16240 FS19925 (патрон і ущільнювальне кільце)
 

 

Рекомендації по вибору палива і вимоги до нього

TOC
ПОПЕРЕДЖЕННЯ
 
Не змішуйте бензин, спирт або газохол з дизельним паливом. Подібна суміш може привести до вибуху.
УВАГУ
 
У зв'язку з жорсткими допусками систем упорскування дизельного палива надзвичайно важливо дотримувати чистоту палива, не допускаючи наявності в ньому домішок бруду та води. Попадання в систему бруду або води може викликати серйозні пошкодження паливного насоса і паливних форсунок.
УВАГУ
 
Застосування більш легких сортів палива може погіршити паливну економічність або призвести до пошкодження компонентів паливної системи.

Для двигунів, оптимізованих для роботи з системою очищення відпрацьованих газів за нормами Euro IV. Для дотримання цих вимог і правильної роботи системи очищення використовуйте використовувати паливо з вмістом сірки не більше 50 проміле. Недотримання цієї вимоги може за короткий час привести до необоротних пошкоджень двигуна і системи очищення відпрацьованих газів. Ці ушкодження можуть призвести двигун в непрацездатний стан та позначаться на умовах надання гарантії на двигун.

Двигуни Cummins без системи очищення відпрацьованих газів повинні використовувати тількидизельне паливо з вмістом сірки менше 5000 проміле.

Cummins рекомендує використовувати паливо номер 2D за стандартом Американського товариства по випробуванню матеріалів (ASTM). Використання дизельного палива номер 2D дозволяє досягти оптимальних робочих характеристик двигуна.

При робочих температурах нижче 0°C [32°F], прийнятні робочі характеристики можуть бути досягнуті при використанні паливних сумішей номер 2D і номер 1D.

У наведеній нижче таблиці перелічено прийнятні сорти палива для заміни для даного двигуна.

Прийнятні сорти палива для заміни - Паливна система Cummins
Дизельне паливо № 1D (1) (2) Дизельне паливо № 2D (2) Гас № 1K Jet-A Jet-A1 JP-5 JP-8 Jet-B JP-4 CITE
В нормі В нормі Не в нормі Не в нормі Не в нормі Не в нормі Не в нормі Не в нормі Не в нормі Не в нормі
48-34(3) 40-24(3) 50-35(3) 51-37(3) 51-37(3) 48-36(3) 51-37(3) 57-45(3) 57-45(3) 57-45(3)
  1. Правилами гарантії не дозволяється компенсувати регулюванням погіршення робочих характеристик паливної системи, що використовує альтернативне паливо.
  2. Зимові паливні суміші, наприклад, що відпускаються на АЗС, являють собою комбінацію дизельних палив № 1D і № 2D і є прийнятними.
  3. Енергоємність (БТЕ) / щільність по API (градуси) - Сорти палива з низькою щільністю по API володіють більш високою енергоємністю (БТО). В якості загального емпіричного правила можна прийняти, що енергоємність в БТЕ знижується на 3 - 5% при збільшенні щільності по API на 10 градусів. Крім того, щільність по API збільшується на 0,7 градуса при збільшенні температури палива. За грубою оцінкою це зниження енергоємності одно втрати потужності у відсотках. Використання палива з більш високою щільністю по API призводить до підвищення витрати палива відносно норми.
ПРИМІТКА: Cummins рекомендує, щоб цетанове число дизельного палива було не менше 45 для двигунів, які, як передбачається, будуть експлуатуватися при температурах нижче 0°C [32°F], і не менше 40 для двигунів, що експлуатуються при температурах вище 0°C [32°F]. ПРИМІТКА: Застосування дизельного палива з цетановим числом нижче рекомендованого може викликати труднощі при пуску, нестійкість роботи двигуна і викид підвищеної кількості білого диму. Для підтримки задовільної роботи при низьких температурах навколишнього середовища важливо визначити дизельне паливо з відповідним цетановим числом. ПРИМІТКА: Відповідно до вимог Cummins, всі дозволені до використання сорту палива повинні мати достатню змазує здатністю. Це означає, що при вимірюванні згідно ТУ ASTM D6078 "Прилад для визначення стійкості до пошкодження за схемою "кульку по циліндру" (SLBOCLE)" число BOCLE повинне бути дорівнює 3100 або більше. Змазує здатність можна вимірювати також за ТУ ASTM D6079, ISO 12156 "Високочастотна установка з зворотно-поступальним рухом для випробувань змащувальних властивостей палива (HFRR)", при цьому діаметр плями зносу перевіряється для палива повинен складати не більше 0,45 мм [0,02 дюйма].

Додаткова інформація, що стосується рекомендацій по застосуванню палива та вимог до палива, наведена в Бюлетені 3379001, Паливо для двигунів Cummins. Інформація для замовлення наведено на звороті цього керівництва.

 

Рекомендації по застосуванню масла і вимоги до нього

Загальні відомості

TOC
УВАГУ
 
Подовження інтервалів заміни масла і фільтра понад рекомендованих значень скорочує термін служби двигуна за рахунок таких факторів, як корозія, відкладення і знос.
УВАГУ
 
Граничний рівень вмісту сульфатного зольного залишку, що дорівнює 1,85 відсотка, застосовується до всіх моторних олив, рекомендованих для застосування в двигунах Cummins. Більш високий вміст сульфатного зольного залишку може стати причиною пошкодження клапанів та/або поршнів і привести до підвищеного витраті масла.

Застосування якісних моторних масел в поєднанні з дотриманням періодичності заміни масла і фільтрів дуже важливо для збереження робочих характеристик і нормативного терміну служби двигуна. Подовження інтервалів заміни масла і фільтра понад рекомендованих значень скорочує термін служби двигуна за рахунок таких факторів, як корозія, відкладення і знос. Періодичність заміни масла для конкретного двигуна див. у Процедурі 102-002 в Розділі 2.

Cummins рекомендує використовувати високоякісне моторне масло класу SAE 15W-40, призначений для роботи у важких умовах експлуатації, наприклад Valvoline® Premium Blue® (США) або Valvoline Premium Extra Blue (для інших країн).

ПРИМІТКА: Відповідальність за це несе власник. Недотримання рекомендацій може призвести до відкликання гарантії.

API: Американський нафтовий інститут

CES: Технічні стандарти Cummins

ACEA - Асоціація європейських виробників автомобілів

JAMA - Асоціація виробників автомобілів Японії

Таблиця 1. Технічні стандарти Cummins (CES) для мастильних матеріалів
Стандартна класифікація Cummins (CES) Класифікація для Північної Америки Міжнародні класифікації Примітки
Застаріло. Не застосовувати. API CD API CE ACEA E-1 Застаріло. Не застосовувати.
API CG-4/SH
CES-200751 API CF-4/SG ACEA E-2 Мінімальна прийнятна класифікаційна категорія масла для двигунів середньої потужності (використовувати не рекомендується).
ACEA E-3
JAMA DH-1
CES-200712 API CH-4 4/SJ ACEA E5 Прийнятна класифікаційна категорія масла для двигунів середньої потужності.
CES-200762
CES-200772
CES-20078 API CI-4 ACEA E7 Чудове масло для двигунів середньої потужності.
CES-20081 API1 CJ-4 ACEA E9 Чудове масло для двигунів середньої потужності при використанні дизельного палива з наднизьким вмістом сірки.3
JAMA DH-2
Примітки до таблиці
  1. Для двигунів середньої потужності в регіонах, де олії CH-4/SJ і CG-4/SH відсутні, використовуйте таблицю термінів заміни масла в Розділі 2. В якості альтернативи допускається використання олив, що відповідають CES-20075, проте періодичність заміни масла і фільтрів необхідно зменшити вдвічі.
  2. За межами Північної Америки, де масла, відповідні CES-20071, CES-20076 або CES20077, можуть бути недоступні, Cummins рекомендує в першу чергу застосовувати масло, відповідає технічним умовам Global DHD-1, спільно розробленим EMA, ACEA і JAMA.
  3. Дизельне паливо з наднизьким вмістом сірки визначається як дизельне паливо з масовим вмістом сірки не більше 0,0015% (15 проміле) по масі (визначення дизельного палива з наднизьким вмістом сірки також міститься в ASTM S-15).

Для забезпечення оптимального рівня відкладень на клапанах і поршнях і обмеження витрати масла рекомендується дотримуватися граничного вмісту сульфатного зольного залишку, рівного 1,0 відсотка за масою.

Більш докладні відомості та пояснення по моторних олив для двигунів фірми Cummins наведені в Рекомендаціях по маслу для двигунів фірми Cummins, Бюлетень 3810340.

На малюнку показані умовні позначення умов експлуатації по API. Верхня частина символу означає застосовні категорії олії.

У нижній частині можуть міститися слова, які описують властивості масла, що забезпечують збереження енергії.

У середній частині вказана марка в'язкості масла SAE.

 

По мірі забруднення масла вміст у ньому необхідних присадок знижується. Олія захищає двигун до тих пір, поки ці присадки виконують свої функції. Поступове забруднення масла в проміжках між замінами масла і фільтра є нормальним явищем. Ступінь забруднення залежить від умов експлуатації двигуна, пробігу, обсягу витраченого палива та доданого свіжого масла.

Більш рідкісна заміна масла і фільтра скорочує термін служби двигуна із-за впливу корозії, осадів та зносу.

Періодичність заміни масла для конкретного двигуна вказана в таблиці в даному розділі.

 
 

Найбільш важлива рекомендація Cummins полягає в тому, що для нормальних режимів експлуатації при зовнішній температурі вище -15°C [5°F] слід використовувати всесезонне масло 15W-40. Це зменшує утворення відкладень, полегшує роботу стартера при низькій температурі і збільшує термін служби двигуна за рахунок забезпечення необхідної мастила при високій температурі. Оскільки при використанні всесезонних масел витрата масла знижується приблизно на 30% порівняно з сезонними маслами, важливо використовувати всесезонні масла, знаючи, що двигун при цьому буде гарантовано відповідати чинним вимогам за рівнем викидів.

Використання синтетичних моторних масел" (виготовлених із застосуванням базових масел групи 3 або 4 по API) дозволяється при умові дотримання тих же обмежень по робочим характеристикам і в'язкості, що і для моторних масел на нафтовій (мінеральної) основі. Для синтетичних масел повинні застосовуватися такі ж терміни заміни масла, як і для моторних масел на нафтовій (мінеральної) основі.

Більш докладні відомості та пояснення по моторних олив для двигунів фірми Cummins наведено в останній редакції документу "Рекомендації щодо олив для двигунів Cummins", Бюлетень 3810340.

 

Найкращою маркою по в'язкості олії є 15W-40, а в холодних кліматичних умовах можуть використовуватися всесезонні масла з більш низькою в'язкістю. См. наведену діаграму. Будь-які масла з категорією в'язкості нижче 15W-40 повинні відповідати вимогам CES 20081.

У двигунах Cummins®, що працюють при температурах навколишнього повітря нижче -25°C (-13°F), рекомендується використовувати синтетичні моторні масла категорії III і IV по API. Синтетичні масла 0W-30, відповідні категорії III або IV за API, можуть використовуватися в таких умовах, коли температура навколишнього повітря ніколи не перевищує 0°C (32°F). Загущені масла 0W-30 не забезпечують такий самий рівень захисту від розведення масла паливом, як більш високоякісні всесезонні масла. Використання масел 0W-30 при роботі з великими навантаженнями може призвести до прискорення зносу циліндрів.

Оскільки ці масла розраховані на роботу в умовах більш тонкої масляної плівки, ніж масла 15W-40, то при температурах вище 20°C [70°F] необхідно використовувати високоякісні фільтри Fleetguard®. Деякі постачальники масел інший раз заявляють про підвищеної економії палива при застосуванні цих масел. Cummins не може ні прийняти, ні забракувати який-небудь продукт інших виробників. Це відноситься до сфери взаємовідносин між замовником і постачальником масла. Отримаєте від постачальника масла підтвердження його нормальної роботи двигунів Cummins, або не використовуйте його.

 

Масла для обкатки нових двигунів

TOC

Застосовувати спеціальні обкатні моторні масла в нових або відновлених двигунів Cummins® не рекомендується. Під час обкатки слід використовувати масло того ж типу, який використовується при нормальній експлуатації двигуна.

 

Використання присадок сторонніх виробників

TOC

Cummins не рекомендує використовувати присадки до маслу. Випускаються в даний час моторні масла з повним набором присадок являють собою дуже складні за складом рідини з точним дозуванням присадок, що додаються до мастил у відповідності з жорсткими вимогами. Такі масла володіють робочими характеристиками, що відповідають галузевим стандартам. Присадки сторонніх виробників не потрібні для поліпшення роботи двигуна, і в деяких випадках можуть знизити здатність масла захищати двигун.

 

 

Рекомендації щодо застосування охолоджуючих рідин та вимоги до охолоджуючої рідини

 

Готова охолоджуюча рідина/готовий антифриз

TOC
 

Фірма Cummins рекомендує використовувати готову до застосування суміш антифризу/охолоджуючої рідини, що відповідає вимогам технічних стандартів фірми Cummins (C. E. S.) 14603. Більш докладні відомості та пояснення щодо охолоджуючої рідини для двигунів Cummins наведені в документі "Технічні вимоги до охолоджуючої рідини фірми Cummins та обслуговування системи охолодження", Бюлетень 3666132.

Як правило, антифризи/охолоджуючі рідини, що відповідають вимогам стандарту ASTM D3306 або ASTM D6210, є прийнятними для двигунів, описані в даному посібнику.

Фірма Cummins рекомендує використовувати для заповнення системи охолодження суміш високоякісної води (див. таблицю якості води) з готовим до застосування антифризом в пропорції 50/50 або готову до застосування охолоджуючу рідину.

Якість води має важливе значення для роботи системи охолодження. Надмірна концентрація кальцію і магнію сприяє утворенню накипу, а надлишкова концентрація хлоридів і сульфатів викликає корозію системи охолодження.

 

 

Якість води
Кальцій Магній (жорсткість) Не більше 170 проміле в перерахунку на (CaCO3 + MgCO3)
Хлориди Максимум 40 проміле в перерахунку на (CI)
Сірка Максимум 100 проміле в перерахунку на (SO4)
 

Фірма Cummins рекомендує використовувати охолоджуючу рідину Fleetguard® Compleat™. Він випускається у варіантах з обома гликолевыми формами (этиленовой і пропіленової).

 
   

Готовий до застосування антифриз повинен бути змішаний з водою (див. таблицю якості води) в пропорції 50/50 (робочий діапазон 40-60%). Суміш антифризу і води в пропорції 50/50 має точку замерзання -36°C (-33°F) і точку кипіння 108℃ (226°F), що відповідає умовам застосування в регіонах Північної Америки. Найнижча точка замерзання антифризу на основі етиленгліколю має місце при концентрації 68 відсотків. Використання більш високих концентрацій антифризу підвищує точку замерзання розчину і збільшує ймовірність виникнення проблем, пов'язаних з силікатним гелем.

Умовні позначення:
  1. Температурна шкала точки замерзання
  2. Температурна шкала точки кипіння
 
   

Для точного визначення точки замерзання охолоджуючої рідини необхідно використовувати рефрактометр. Використовуйте рефрактометр Fleetguard® (номер за каталогом C2800).


 
   

Не користуйтеся щільності з спливаючими кульками. Використання приладу з спливаючими кульками може дати невірний результат.

 
   

 


Добавки для усунення течі в системі охолодження

TOC

Не використовуйте добавки для усунення течі в системі охолодження. Використання добавок для усунення течі призведе до наступних наслідків:

  • Утворення відкладень на ділянках з невеликою витратою охолоджуючої рідини
  • Засмічення радіатора і маслоохладителя
  • Можливе пошкодження ущільнення водяного насоса.
 
   

 


Розчинні масла для систем охолодження

TOC

Не використовуйте в системі охолодження розчинні масла (масляні емульсії). Використання розчинних масел призведе до наступних наслідків:

  • Корозія латуні і міді
  • Пошкодження поверхонь теплообміну
  • Пошкодження ущільнень і шлангів.
Інші статті